Wednesday 5 October 2016

INFORMÁCIE, CENY, OBCHODNÉ PODMIENKY, Kontakt

Prosím prečítajte si nasledovné predtým než si zarezervujete hodinu

                              

Kto je Engger Tutor? 
Som kvalifikovaná učiteľka anglického a nemeckého jazyka žijúca vo Veľkej Británii, kde súkromne doučujem na plný úväzok. Učím všetky vekové skupiny, začiatočníkov aj  pokročilých (A1,A2,B1 a B2 Aj). Či už máte záujem o gramatiku, konverzácie, alebo písomný prejav, Vaše hodiny dokážem prispôsobiť tak, aby ste sa cudzí jazyk učili čo najefektívnejšie.

V Júni 2013 som získala kvalifikáciu Magister v oblasti učiteľstva Anglického jazyka a literatúry a Nemeckého jazyka a literatúry (Mgr.) na Univerzite Komenského v Bratislave.

Koľko stoja lekcie?
Informácie o cenách nájdete tu. 

Ako môžem platiť?
** Všetky lekcie musia byť zaplatené vopred. O všetkých platbách dostanete potvrdenie.
Osobná hodina: Môžete platiť v hotovosti alebo na účet (platobné údaje na požiadanie).
Online hodiny: Iba platby na účet  (platobné údaje na vyžiadanie).

Kde môžem mať súkromné hodiny?
Lekcie môžete mať v pohodlí svojho domova, takže ušetríte čas na dochádzanie.  ** Učím osobne v oblasti Southend on Sea  a Rayleigh (prípadne Londýn pri rezervácii viacerích hodín za deň), alebo ponúkam lekcie cez Skype.

Kedy môžem mať súkromné hodiny?
V súčasnej dobe som k dispozícii všetky pracovné dni a víkendy, od 8:00 do 21:00. Každý študent si môže vybrať množstvo lekcií týždenne ktoré je pre nich najvhodnejšie. Môžete si rezervovať hodiny v rovnaký deň a čas každý týždeň, (odporúčam kedže váš časový úsek bude zaistený a nemôže byť obsadený iným študentom) alebo sa obráťte na mňa telefonicky, e-mailom alebo na Facebook-u a naplánujte si lekcie každý týždeň - prosím dajte mi vedieť najneskôr v nedelu večer alebo pondelok ráno.

Čo ak potrebujem zrušiť hodinu?
Ak musíte zrušiť svoju lekciu, dajte mi prosím vedieť čo najskôr - najneskôr 4 hodiny pred začatím lekcie. Lekcia bude presunutá na iný termín bez poplatkov.

Dostanem späť peniaze  za zrušenú hodinu?
Ak sa nemôžete zúčastniť rezervovanej lekcie a neželáte si ju presunúť, dostanete späť celú zaplatenú sumu. Je však nutné, aby ste mi v tomto prípade dali  vedieť 24 hodín vopred.
Ak zrušíte lekciu vo veľmi krátkom čase (menej ako 24 hodín) alebo sa na ňu nedostavíte, lekcia vám bohužiaľ prepadne.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte ma kontaktovať

Phone: 07599277488, 
E-Mail: engger.tutor@gmail.com

No comments:

Post a Comment